Nisaelizmom Biz tam 6 aylıkken başladık çeyrek yumurtaya ve evde labne yapıp ikisini bazen karıştırarak bazen ayrı ayrı verdim. Yumurtayı biraz zeytinyağı ve bir kaç damla suyla cıvıtarak verdim, kolay yutması için. Bir de avokadoyla yumurta sarısını karıştırıp verebilirsiniz azar azar. Ayrıca yulafı çok az rondodan geçirip bir tatlı kaşığı yulafı bir çay bardağı suda haşlayıp, içine çeyrek yumurta, bir ç.k pekmez, varsa küçük bir dilim muz ekleyip ezerek yedirebilirsiniz. Böylece tahıllara da başlamış olursunuz. Tam 6 aylıkken doktorumuz yumurta sarısını 10 günde bir tama çıkarabilirsin dedi. Çıkardığında yoğurt çorbası da yapıp içirebilirsin dedi. Bir de labneden çıkan peymir altı suyunu yumurtasına katabilirsiniz sabah. Ya da çorbalarına katabilirsiniz. Böyle çeşitlendirilebilir. 😊