Alanbebek Bebegım 8 aylık idararında turuncu leke goruyorum ikidir bugun iki çişli bezindede vardı neden olabılır bılgısı olan varmı yada basına gelen
Alanbebek BurcuKucuk coookk tesekkur ederim görunce cok korktum cok telas yapdm bırde buraya sorıyım dedım suanda cok rahatladı ıcım cook sagoll canm 🥰🙏🏻