Merhaba kızlar bana yardımcı olursanız sevinirim 2 çocuk annesiyim ve çocuklarımın arasinda 1 yaş 9 ay var 2 ay doğum kontrol hapiyla korundum sinir yaptı yazifladim4 kilo birden bu ay bıraktım adet olunca gidip sprail taktırmaya düşünüyorumdum çünkü 11 Haziran’da adet oldum 26 Haziran’da af edersiniz özür diliyerek söylüyorum korunmasız ilişki oldu eşimin yüzünden bundan önce çok oldu öbür çocuklarımda da ama hep arkasından adet görürdüm bu ay adetimi bekliyorum bekliyorum gelmiyor bugün gittim hamilelik testi yaptım çok şükür orda negatif çıktı ama ailemde kuzenlerim filan çok erkense görünmez dediler moralim tekrar alt üst oldu internette baktım.Dogum kontrol hapı kullandıktan sonra öbür ayda gecikme olabiliyormus galiba ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum lütfen yardım edin başına böyle birşey gelen varmıdır hayla adet olmadım ama teste negatif sabah sağlık ocağına gidip kan idrar vericem ama şuan içimi belki biri ferahlatır dedim lütfen başına böyle birşey gelen varsa duyan yazsın ufacık bir ümide bile çok ihtiyacım var çünkü çocuklarım çok küçük şuan düşünmüyorum anne olmayı rabbim inşallah isteyene versin ama şuan ben bakamam inşallah ta yoktur 🤲😔