Kizlar bizimkilerin bı huyu var sigaraya aslı kullugun içine atmazlar hep üstünde bırakırlar çok uyardım dinlemediler artık bişe demedim bende. Bu arada bizimkiler dediğim kayinpederim ve eşim. Dün bebeğim sigara kulluğunu aldı balkona cirpti sinirlendim ama sesimi çıkarmadım yanında kayinpederim vardı. Az önce de kayinpederim balkonda oturuyordu oğlum da yanında duruyordu yine kulluğu cirpmis balkona yere vuruyordu sinirlendim bende. Eline alınca hemen niye almiyosunuz dedim kayinpederim de salma o zaman çocuğunu buraya dedi. Bende mecbur gelecek büyük olarak başında duruyosunuz dedim. O zaman al çocuğunu bak dedi. O sırada bende mutfağı topluyodum ağzıma geleni söyledim. Sizce fazla mı tepki verdim gerçi pisman değilim akşama kadar oturmuyorum canım cikiyo.