KahramanAnne Kızlar oğlum parkı çocukları izlemeyi çok seviyor ama salıncağa koyduğumda korkuyor sanırım ve çok ağlıyor keyif almıyor inmek istiyor 11 aylık bu arada. Var mı bebeği böyle olan salınacak sevmeyen bebe mi olur ya 😔
KahramanAnne Lidya-t Tabiki değiller ama istiyorum ki hoşuna gitsin eğlensin diğer çocuklar gibi neden korkuyo acaba diye düşünüyorum
Mom0911 KahramanAnne evet otur seni sallicam yapıyor bana😁beni sallıyor kendi asla sallanmayı sevmiyor