birfincantuzruhu lütfen blender yapma kolayına geldiği için hiçbirşeye ağzını sürmez kendi bebeğimden biliyorum bizde 7 aylığız 4 ayda yavaştan başladık erken doğdu biraz ilk önce blenderden çekip verdim yedi sonra pütürlü şekilde verdim senin dediğin gibi ya öğürdü, küstü ,vs yemedi çıkarıp attı ama çatalın ucuyla öğürmeyecek sekilde parca parca yapip verdim sulu şekilde yanında yoğurt beraberinde artik yiyor şükürler olsun ve alıştı uzun uğraşlar sonucu dedigimi uygula pes etme canım yoksa çok zorlanirsin birde dün mesela az bi kıymayı iyice kavurdum küçük top top oldu teli şehriye yaptım azıcık domates rendesi çorba yapıp verdim ekmek ile 1 tabak yedi 1 kaşık süzme yoğurtla artik ogurmuyor kusmuyor 😊