İlk gebeliğin kimyasal gebelikti, kürtaj oldum, 3 ay korunmak zorunda kaldık, ben kürtajdan 10 ay sonra hamile kaldım. İlk çok zor oldu, yani çok üzüldük, çok sevinmiştik ama o da geçiyor, kalp atışı duyulmadığı için biraz daha kolay atlattık.
Allah’ın izniyle sizin de bebeğiniz olur :) çok geçmiş olsun