Masha_ yani benim kizima erken almıştım çok ilgilenmemisti ama sonra sevdi. Simdi müzik düğmesine basıp dans ediyor kendi kendine. Birde eğitici köpeklik var o bildiğin kopek yürüyor ssrki çalıyor falan onunlada bayağı oynadı. Pepe var e bebekten almıştık dans ediyor . Onuda seviyor