Anne4510 çok iyi anlıyorum. Benim bebeğim 2,3 aylıkken meme reddine başladı ve aylarca sadece uykuda emzirebildim. Uyanıkken asla emmiyordu ve ben de kahroluyordum her an tedirgin ve stresliydim. O nedenle sizi çok iyi anlıyorum. Önceden düşkünlüğü vardı diyorsunuz o yüzden hiç merak etmeyin yine eski haline döner. Durduk yere olmamış Hastalıkla oluşmuş bir şey. Bebeklerin ateşleri düşerse hastalıktan sonra tamamen toparlaması ortalama 10,15 günü sürüyor Çok zorlamadan uykuda emzirmeyi deneyin. Uykuya dalmadan önce veya ilk uyandığı anda teklif edin. Ben bir dönem kucakla ayakta evi gezerek emzirdim, bir dönem de Tv karşısında dikkatini çekecek şeyler açarak emzirdim. Yanlış gelebilir insanlara ama emmeyince insan her yolu deniyor gerçekten. İnşallah en yakın zamanda bebeğiniz tamamen toparlar ve memeye tekrar düşkün olur 🤲