*merhaba kızlar
11 bucuk aylık oğlum var . Anne sütüyle beslendi 7. Aya kadar cok güzeldi kilo alımı. Erken doğduğu halde katlamıştı kilosunu. Ama 2 aydır 150 grem anca almış. Cok hareletli asla oturmuyor 6. Aydan beri koltuklara dayanıyor hep ayakta. Oturmayı 9. Ayda başarfı düşünün çünkü hiç oturmadı hep ayağa dikilir gezerdi koltukta. Güzelde besleniyor acaba sütüm yetmiyor mu mamaya başlasam mı. Doktoru bu konu hakkında bilgi vermiş olan var mı?