Eylosunannesi Kolik bebek anneleri, bu gaz damlasindan kullanan var mi acaba, yorumlarinizi alabilir miyim? Doktorumuz en son care bunu onerdi🤦🏻♀️
Reyna Eylosunannesi mommy bliss mi? ben gece için olanını kullanıyordum daha rahat uyuyordu memnunduk, ama tadı felaket kötü içirirken çığlık kıyamet kopuyordu
Eylosunannesi Reyna evet canim, gece gunduz ayrimi mi var bilmiyorum ki🤷🏻♀️ama bizim gece sikintimiz var onu almak zorundayiz galiba
Reyna Eylosunannesi evet gece gündüz ayrı canm ben 4-5 aylıkken kullanmıstım galiba içinden şırınga cıkıyordu 1 sırınga dolusu veriyodm 5 ml di galiba
Eylosunannesi Reyna bizde daha 35 gunluguz cok perisan haldeyiz son care dr bunu verdi ama orijinal olmasina dikkat et dedi
Cherryblossom Ben gunduz yani original olanını kullanmıstm faydasını gördüm tamamen kesmiyor tabi ama biraz da olsa sakinliyordu aglama krizinden biraz önce veeiyordum bazen de kriz aninda