Bnde bugüm gittim sadece 350 gram almış çok üzüldüm hemşire saat başı emzir dedi bide sütün ne kadar olursa olsun kalitesini artıracak şekilde beslenmem gerekiyomuş yulaflı tahinli sütün ypaını artıracak şekilde bakalım on beş gün sonra tekrar gidicem dahada almazsa emme artı mama olucakmış☹️Bnmki 3500 doğdu şuan 3800 doğumdan sonra 3300 e düşmüştü