Ask_kokulu_yavrum Türkiye geneli aşı sıkıntısı var denildi 1 yaş aşısında suçiçeği aşısını olamadık bu sıkıntıyı yaşayan var mı? Sıraya koyduk 14-15 aya kadar sizi arayıp haber vereceğiz dediler
Muhasebeciana Ask_kokulu_yavrum daha 2 ay once doktorumuza sordum su cicegi asisinda sıkıntı varmis sanirim diye daha kizim 9ay 21 gunluk buarada doktorumuzun cevabi korkmayin o sıkıntı gecti nehir bade tam zamaninda olucak asisini demisti biz hastanede doktorumuzda yaptiriyoruz her ay kontrole gittigimizde asi takvimine gore gidiyoruz
Mummycik Ask_kokulu_yavrum bizde de olmuştu 6 ay önce sıra geç gelir dediler ben de başka yerlere sordurdum ailemin yaşadığı yerde varmış bir tane aşı orada yaptırdım bence bakın belki fazla vardır başka sağlık ocağında