Hafsaefsa İlk adetiniz basıl oldu acaba ben 58 gün önce dogum yaptım ama 2 gün çok az kanamam oldu normalmidie acaba
Yavrukurt Hafsaefsa valla kanamam bitti 1 hafta sonra iki gün kahverengi şekilde geldi bitti birkaç gün sonra da normal adet gördüm 4 gün kadar ben genel de öyle görüyorum çok uzun sürmez 2 ay oldu adet olduğumdan itibaren ama olmadım bir daha
EngineerMommm Yavrukurt Şuan benimde aynı sizin gibi oldu 50.gun de oldm 3 gün gldi diğeri 2 hafta sonra oldu 1 hafta geldi 1.5 ay oldu hala olmadım
Yavrukurt EngineerMommm insan tedirgin de oluyor normal belki de ama her gelmediğinde bu sıkıntı basacak galiba 🥵 siz test felan yaptınız mı
Yavrukurt EngineerMommm bende aynı valla 🤣 10 sene çocuk düşünmüyorum çift görürsem kalpten giderim herhalde 😅😅 doğumdan sonra kontrole de gitmedim olmazsa bir ara gideyim ya da test yapayım da içim rahatlasın 😆aklıma geliyor arada sinirlerim bozuluyor
Yavrukurt Martannesi12 yaa🙄🙄 acaba herkeste farklı mı oluyor ki 🥵 en iyisi test yapayım da içim rahatlasın
elis26 -erCansu- kizlar benimde 3 aylik gecen hafta oldum simdi dun tekrar oldum bu sefer kanama cok normalmi