EDN0948 Bebeğim 6 aylık kilosu geride çıktı bu ay diş çıkarıyormuş bide mamaya ek gıdaya başla dedi doktor başta hipp mama kullandık almadı doktor bebelac önerdi onunda almıyor hiçbir şekilde kustu ne yapacağım bilmiyorum çok çağresizim 😔‼️
kbrasahhbz1 EDN0948 benim bebeğim de Bebelac almıyor kusuyor ne yapacağımı bilmiyorum önerisi olan varsa burda bekleyeyim .
ikicocukluAnne_ EDN0948 ya bizim de öyle kaç kilosu bende doktora gideceğim dişten midir nedir iştahsız çok üzülüyor insan geçiyor geri geliyor bizde de
Imren3232 EDN0948 evolvia kullanıyorum doğduğundan beri gaz ve kaka problemimiz yok cok sukur🙏severek iciyor
Fatmagul6543 EDN0948 evolvia kullanıyoruz 10 gündür hiç kusma yaşamadı doktor önerisiyle başladık bu arada bebeğim de 20 günlük
Daphnemom Ben doğduğundan beri Golden Goat veriyorum 7 ay 9 günlük kısa bir süre red yaşadım sadece. Severek içiyor kilo alımı da gayet iyi 👌🏻
Yavrukurt Sma kullanıyorum ben arada sütüm az olduğunda gaz ya da kusma gibi bir problem yaşamadım içeriği de güzel bir deneyin derim
kbrasahhbz1 EDN0948 bebeğim kusuyordu almıyordu diye Bebelac a şikayet yazdım gogleden iletişime geçtiler gold olanını gönderdiler