Bussck Soffia bez sormuştum markete gittiğimde yenidogan ıslak mendili aldım soffianin ama üzerinde gözle temas ettirmeyin yazıyordu zaten ıslak mendili yüzüne gözüne hele hic surmem ama böyle bi yazı olunca daha terettut de kaldım almasam mi acaba ıslak mendili dedim. Sizler kullandıniz mi yenidoğan ıslak mendilini
Minigiminannesi Bussck bende hiç ıslak mendil kullanmadım çok nadir dışarı avm de olduğum zamanlar kullandım o da bin de bi unibaby kullanıyorum onu da diğer zamanlar pamukla altını temizliyorum ve çok şükür 4 aydır hiç pişimiğiz olmadı
Lovely90 Bussck içeriği önemli mendillerin, doktorumuz özellikle pamukla silmemi istemişti ben de 2 ay hep pamuğu ıslatıp sildim. Şimdi de sadece mendil ve saf su olan baby me kullanıyorum ☺️ Kokulu, parfümlü ürünleri kız bebelerine kullanmayalım annişler 🙏
karalim Ben ıslak mendil yerine pamuk kullanıyorum bebek temizleme pamuğu,ılık suya sokup sıkıp popişi öyle siliyorum pişik olmadı hiç 🙏 şükür
1850 karalim aynrn bende aynı sekılde yapıyorum . e bebektekı alt temızleme mendılınden kullanıyorum suyla ıslatıp siliyorum. Çok şükür 3 aydor pişik olmadık hiç
Caglaa karalim bende aynısını yapıyorum. Sadece bidefa pişik oldu oda kakasyla bikac saat bekledgi için olmuştu ama herdefasnda pamukla sildim hemen geçti. Bide islak mendil kiz bebeklerde daha cabuk idrar yolu enfeksiyonu olmasna neden oluyormuş.
karalim Nurrrrrrr onları pamuklara sarmalar sararız ne bedel isteriz ne hesap sorarız Çünkü biz anayız 🥰🌻😘