Nes1989 şu an bu yazdıklarınız gerçekten otizmli bebeği olan annelerin eminim sinirini bozuyordur. Ya bi rahat bırakın şu bebekleri, sağdan soldan duyma bilgilerle kendinize dert arıyorsunuz. Kaldı ki 6 ay otizm tanısı için çoo erken bi süre. Bu zamanların kıymetini bilin tadını çıkarın, bir daha geri gelmeyecek bu zamanlar. Tel makaraya gelince; kızım 18 aylık hala yapmaz. Tercih etmiyor ilgisi yok öyle oyunlara.