Emineoyku bebeğim 14 aylık sadece 2 defa regl oldum.Doktorum regl olmadan da hamile kalınır bebek istemiyorsan korunmalısın dedi.Hatta burdan okuduklarıma göre daha kolay hamile kalınıyormuş.Ekstra korunun bebek istemiyorsanız regl olmasanız da yumurtalıklar çalışıyor çünkü