Minnakanne1 buradan tanıştığım ve sevdiğim bir arkadaşımın kızıyla benim kızımın aradında 6 gün var. Yaş olarak yani. Aynı yıl, aynı ay doğumlular.
Onun kızı hiç emeklemeden 10. ayında yürüdü, benim kızım emekledi, 12. ayında yürüdü. Yani daha zamanı vardır. Her bebeğin gelişimi farklıdır.🙏😊