Anneler, benim bebeğim 2 ayından beri meme redsi yapıyor. 6 ayı doldurduğum için ve emzirme benim için artık işkenceye döndüğü için memeden kestim daha doğrusu oğlum artık ne yaparsam yapim emmiyor, sütüm de oğlumda aşırı gaz yapıyor sürekli ıkınıyor vs. Ben göğsümdeki sütü nasıl azaltabilirim kabusum oldu artık acısı ayrı çocuğumu kucağıma alamıyorum özellikle sabahları. Hergün birkere sağıyorum ama sağdıkça sütüm kesilmez gibi geliyor. Buz uygulaması yapıyorum. Bildiğiniz bir yöntem var mı?