Merhaba arkadaşlar bebeğim 7ay 24 günlük daha beş aylıkken ek gıdaya geçtik bebeğim 3.5aylikkken anne sütünü bıraktı meme reddi yaşıyordk mama kullanıyorum sorum şu bebeğim ek gıdaya geçtiğimizden beri ne versem sürekli böğürüyor ve kusuyor bu durumdan çok sıkıldım mama veriyorum aynı durumu yaşayan var mı varsa nasıl başa çıktınız ne yapabilirim?bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Çok yoruldum artık lütfen yardımcı olun delirmek üzereyim 😔😔