Evsaanne sıcak tutmaya çalışın yani sıcaktan kastım bu sıcak havalarda kapkalın giydirin demiyorum normal giyinsin fakat terlerse soğumasın üzerinde de üşütmesin yani . Üşütünce çok gazlanıyorlar birde ben emzirirken ara ara kaldırıp gazı çıkartıp emzirmeye öyle devam ediyordum sizde deneyin muhakkak faydasını görürsünüz . Benim bebeğim kış çocuğuydu odamızda soğuktu , sepet beşiğinin üzerine yarı örtü serip içine de sıcak su torbası koyuyordum epey gazını aldı birde sizde gaz yapacak şeylerden bi süre uzak durun tamamen kesmeyin ama mesela kavun mu yiyeceksiniz 1 dilim alın turşu dan 1 Çatal alın o kadar gaza da alışsın yoksa sizde çok zorluk çekersiniz , böyle yaparsanız ikinizde çok rahat edersiniz 🥰