Kızlar 10 aylık bebeğim var. Ek gıdaya ilk başladığımızda çok güzel ilerlemiştik ama ne oldu bilmiyorum birden kaşığı ağzına sokmamaya başladı bir dönem az az alıyordu ama artık almıyor. Ben de her şeyi elimle yediriyordum ama artık genel olarak ağzını açmıyor. Yemeği beğenmiyor desem yemeğin tadını bile almadan kafasını çeviriyor bu arada alerjik bir bebek sür yumurta domates mercimek alerjisi var kilosu da zayıf bu yüzden. Mamayı da hiç bir şekilde veremiyorum çünkü muhallebi hiç yemedi kaç çeşit yaptıysam yemedi kaşık kullanmadığı için çorbalara da katamıyorum. Ne yapacağımı şaşırdım benzer durumu olan var mı nasıl bir yol izlediniz