Kızlar kızım hep herseyde peşinde ve biyere acisa gelip öp anne der veya benim biyerim acisa gel öpüm der okadar üzülür duskunuz fazlasiyla birbirimize ama gel gelelim babasına, asla opturmez kucağına alsa biyeri acıyan çocuklar gibi ağlar avaz avaz , ben bunu esimin ilgisizligine yoruyorum kucukken herseyini ben yaptım heryere ben goturup gezdiririm vs. Esim eve gelir ya uyur yada tel sizce ne yapmalıyız ?