Ayrıca beslenmen çok çok çok önemli, protein ağırlıklı beslenmiyorsan.yapdan değil kasdan kayıp yaşarsın. Böyle olunca da tartıda incelirsin ama gözle görüşür birşey olmaz.benim arkadaşım kas kaynı yaşadı,çayla mayla zayıflıcam diye,kızın yapları olduğu gibi duruyor,ama baksan tartıda 52.ama görünüm 60 gibi. Ben 55 im ama görünüm 50 gibi.yani demem o ki öğünlerde mutlaka protein,lif,karbonhidrat 3 lüsü olmak zorunda.