Kızlar bebegim 5.5 aylık alerjik bir bebek emziriyorum. Kilo alımı az. Doktor mama önermedi bu güne kadar. Şu son günlerde emiyor emiyor doymuyor gibi hafiften tadımlara başladım ama karnını doyuracak kadar veremiyorum. Acaba golden goat keçi sütü maması alsam içer mi ?en azından günde bi kez iki kez versem ? Alerji maması vermek istemiyorum içmez biliyorum. Fikirlerinize açığım🙏🏻