Merhabalar, gündüz 2 uyku uyuyorduk ancak bu aralar gündüz uyanıklık durumumuz uzadı. Uyku süre de uzadı. Tek uykuya düşmeye çalışıyoruz ama akşam 2. Uykuya yatıyor. 20:00-21:00 gibi kalkıyor. Bu durumu yaşayan ve tek uykuya nasıl düşüldüğü ile ilgili tecrübelerini paylaşamak isteyen var mı? Yardımcı olursanız çok iyi olur. Teşekkürler ☺️