Doktorumuz ikizlerimin süt alerjisi olabileceğini söyledi sma kullanıyordum bebelac pepti ile değiştirdi. 3 gündür kullanıyorum Çocukların sürekli ağız suyu akmaya başladı. Kusarken ağzı acıyor gibi ağlıyor yüzünü ekşitiyor bu şekilde kullanıp tecrübe eden var mı?