Sivil4306 ilk aşı da bişey olmamıştı bizde çok şükür ama sonralarında yaşadık hep malesef kontrol altında tutun ateşi. Bize dokotrmz 37,5 ve sonrası için endişelenn demişti. Alnına, koltuk altına ve ayaklarinn altına nemli bez koyn suruotan daha çok işe yarıyor. Birde normalde 3 derler ama doktor bize ilk gün banyo yaotrmayn kesinlikle sonraki günler yaptırabilirsnz demişti.bizm iki gun suruyo ateş.. İnşallah hemenceck geçer sizi kinn ateşi🙏.