Momkids Bizimkinin altı dişi var iki üstte dört altta ama aylardır tık yok. Üst yanlar kabardı yaklaşık bi aydır ama patlamadı bi türlü 🤦♀️ Sizler ne alemdesiniz
TuruncuLimon Momkids 4 altta 4 üstte var 4 tane azı dişide aynı anda geliyor hastanelik olduk 🤦🏻♀️Toplam 12
Birkucukeylulmeselesi Momkids bizim alt üst dörtlü vardı altta iki kenardan patlattı yenilerde 😀sırada hangisi var bilmiyorum
bitterdelisi244 Momkids kızmı senınkı:) cadı valla sacımı yoluyo artık ama ben kehrıbar taktım faydasını gördum ciddi anlamda
Momkids Selinglr oo maşallah erken başladı herhalde çıkarmaya 🥰 köpek dişleri de çok zorluyomuş diyorlar
Aycira Momkids 3 üstte 3 altta dişi var 1 tane azı patlattı altta da 2 tane daha azı dişi geliyor çok huysuz
Angelif35 Momkids 13 aylığız altta iki tane var 9,5 aylıktan beri 😄 üstten 1 tane çıkıcak beyazı göründü 1 aydır ha gayret😁 geç çıkması iyimiş ama yemek yiyemio yavrum☹️
Baltopu Angelif35 geç çıkması yada erken çıkması iyi diye birşey yok,kim uyduruysa inanmayın🤗geç çıkarsa geç çürür bu artısı var fakat zaten bu dişler iileriki yaşlarda dökülecek
Momkids bitterdelisi244 yok erkek bizimki:) bende de var da kehribar hiç kullanmadım taktırmıyo işe yarıyo mu gerçekten
Momkids dios_gokta bizim üst iki var yanları değilde üst yan azılar kabardı hiçbir şey anlamadım çok düzensiz gelicek dişleri sanki