Ozlemm06 Kızlarr bebegim 2 ay 6 gunluk benimle ilgilendigi anlar cok azz biraz guluyor filan sonra sureklk aglama.halinde mutsuzz gibi sancılaniyorr sanki hep damla olarak biogaia kullaniyorum once metsil kullandim biogaia ise yaramiyormu aceba
Secuuss Ozlemm06 benmde bebem 24 günlük iki gündür 3-4 saat ağlıyo mamada istiyor ama biraz emiyor tekrar ağlıyor sallayınca uyuyor sadece metsil kullanıyordum bugün sab simplex aldım verdm ama etki ettimi bilmiyorum 2 saat ağladı yine şimdi sallıylrum sürekli uyuyor napcam bilmiyom
Efdu10 Ozlemm06 atak donemi olabilir dus aldirin bi rahatlasin arabayla turlayin yada sizede iyi gelir
Ozlemm06 Zephum emiyor arada doymazsa mama veriyorm 1 kere sma veriyordu. Hipp aldm oda olabilirmi aceba
MKMM23190514 Benimde kızım üç aylık inanın zar zor uyuyor sürekli mız mız aynı dert bende de bar arkadaşlar ya
Secuuss Ozlemm06 bilmiyorumki bende sma kullanıyordum bebelac golda gectm şyiydi aslında ama iki gündr kötü
Ozlemm06 Efdu10 aynen bendee cok bunaldimm o agladikca ben uzuntuden kendi kendimi yiyorum esime sariyorum