Kızlar sürekli ağlayan, kucakta uyuyan 55 günlük bir bebek annesi olarak saçımı dahi tarayamıyorum ama beyazlarım aşırı çoğaldı 1 sene olacak saçımı boyamadım bir arkadaşım gelicek evde biraz bakım yapalım diyor, ne dersiniz sütümüze geçer mi bu saç boyası? Bir diğer sorum ise soyulabilir ayak maskesi, malumunuz kuaförü unuttuğumdan resmen ayaklarım nasır oldu ve çok acı veriyor. Içeriğinde asitli biseyler var, bunu uygulasak ayaktan vücuda zararlı madde geçebilir mi? Bilen varsa yardımcı olabilir mi lütfen 🌺