Merhaba bayanlar kızım 30 aylık 15 kg ama her gören çok zayıf diyor çok üzülüyorum eskiden biraz tombiş bir bebekti bir yıldır kilo almıyor hiç doktor bir sorun yok diyor Allah için söyleyin zayifmi kızım yoruldum artık millete laf yetistirmekten bu arada boyu 98 cm ondan mı zayıf görünüyor acaba