Grip olmuşum boğazım çok şiş kulaklarıma kadar ağrıyor sürekli burjn akması göz yaşarması sanırım üşüttüm çocugu emzirmekten sırtım belim hep açık gece. Sizin yaptıgınız bir şey var mı? Çabuk atlattıgınız vb. C vitamini diye limonlu su içtim ıhlamur içtim toparlanmam lazım cocuguma yemem hazırlamaya halim yok kimsede yok bakacak