Tgba53 benim bebeğim de biberon almıyor ağzına değdiği an yüzünü buruşturup itiyor kac tane biberon değiştirdim bi fayda etmedi bazen atakları geliyor beni de zor emmjyor sinirleniyor o ara sagip kaşıkla veriyorum bende öyle içiyor hoşuna gidiyor sanırım guluyor falan ama çok zor oyle vermekte ve ona alisirsa memeyi de bırakır diyorlar memeyi almadığı zaman önce sakinlestiriyorum göğsüme yatırıp sallıyorum hemen mayısıyor oyle veriyorum memeyi emiyor dene istersen sende canım