Anneler yardım edin Delirmek üzereyim bebeğim 10 aylık hala diş yok bir haftadır hafif ateşlenmeler oldu diş diye düşündük hep indi çıktı çünkü neyse perşembe günü şehir dışından geldik bebeğimle o gün hep ateşlendi fitil calpol düştü akşamına acile gittik doktor diş dedi genel bir huysuzluğu var zaten 1 haftadır dün geceden beri ateşleniyor dün gece 38.6 yı buldu bendede 3 gündür bir nezle vardı geçti ben iyiyim ama bebeğim sürekli ateşleniyor sanırım üşüttü ama salyalarıda çok ateş dışında hiç birşeyi yok kontrolümüz var çarşamba günü kendi doktorumuzdq beklemeliyim bilemedim😞 diş ateşi en yüksek kaç oluyor ve kaç gün sürüyor?