babyandmom1 Kızım 1 ay 25 günlük emmiyor biberonla besliyorum 75 ccyi yarım saat 40 dk da zar zor bitirtiyorum ve çocuğum gece hariç gün içinde kesintisiz hep uyuyor gözünü açıp kapatıyor ara sıra. Bu normal mi Allah aşkına bir bilgi verin.
MucizemAras babyandmom1 bilgim yok üstte kalsın die yazıyorum ama bence normal degil gibi doktora götürdünüzmü
BurcuBrc Biz bir ay öyleydik 3. Aydan beri idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Kusma da oluyordu iştahsız mama meme istemiyordu çok şükür bu hafta antibiyotik tedavisi bitti yemeye basladik
BurcuBrc babyandmom1 Evet bazı bebeklerde tekrarliyormus. Kız bebekler sıkıntılı biraz bende hiç birşey kullanmıyorum her seferinde çiş kaka sürekli lavaboda yıkıyorum çok çekiyor kuzucuklar Allah şifa versin hepsine
babyandmom1 Utkucan bilrubin değeri 3 küsürlerdeydi 15 gün önce 3 gün önce cihazla baktılar 1 küsür çıktı sarılık yok dendi
Utkucan babyandmom1 O zaman uykusu ağır muhtemelen oğlumunda sarılığı az olduğu halde çok zor uyanırdı sırtından rahatsız et nasıl desem sırtını elinle ovala böyle hafif hafif sık Ama aç kaldıkça daha çok uyuyor o dönem bebekleri sanırım halsizlikten
AND-20 babyandmom1 bizde de öylede uyur uykusuna veriyodum içiyordu biberonla sütümü sağıp veriyodum sonra kople biberonu istemedi memeye geçtik .2 ay bizde de aynı idi full uyuyodu uzamış sarılık vardı bizde ama
hebundeniz AND-20 bnm bebeğimde 1 aylık 28 günlük oda cok uyuyor gun içerisinde en fazla 2 saat uyanık sonra uyuyor takı gece 11 e kadar uyanıyor saat ıkıde uyuyor sabah 6 6 30 da uyanıyor 7 30 8 de uyuyor oglen 2 ye kadar arada uyanıyor ama 5 10 dakkalığına normal mi
AND-20 hebundeniz bizimki yeni yeni açılıyo 4.5 aylık oldu uyur uykusuna verdi mi içiyor benimki ondan sıkıntı olmadı erkenden de dönmeye başladı uyanık olduğunda egzersiz yapıyoruz
EB1661 babyandmom1 Ama daha 1.5 ayında normal değilmi yavrum 3 aya kadar sürekli uyurolurlar bir sıkıntıları yoksa bebimkide gündüz hep uyur gece hiç uyumazdı başlarda uykuda bence sorun yok uyanık olsa zaten yqrım saate yine uyurdu oynasan anlamaz konuşsan dinlemez o aylarda yavaş yavaş çekiyodur mamasını belki biberondan memede yarım saat 45 dakika durduğunu biliyorum benimkinin çünkü iki çekip durup durup çekiyodu bence bir sorun yok ama için rahat etsin bir doktora git istersen
EB1661 Doktorum bana ateşi yok bezler doluysa bırak istediği kadar uyusun bir sorunu olsa zaten ağlar durur uyumaz demişti. Bezler dolu demesinin sebebide karnının tok olmasını gösteriyomuş günde 5 6 çişli bez alıyosan sorun yok dedi