Kızlar son çare olarak buraya yazdım lütfen aynı durumu yaşayan varsa bana yazsın doktora gittim ama çok üstünkörü baktı ve bir şey yok dedi yaşlıydı doktor sanıyorum ki görmedi : benim sorunum şu normal doğum sonrası 7 tane dikişim var ortada iki dikişin arasında kalan et dikiş iplerinin kesmesi sonucu ayrılmış çok minik bir yer ama böyle sağa sola oynuyor dokununca 21 gün oldu doğum yapalı daha dikişlerim düşmedi pansuman vs yapıyorum sizce kaynayıp yapışır mı geri yoksa müdahale gerekiyor mu başka bir doktora daha gitmelimiyim aynı durumu yaşayan var mı lütfen yardımcı olur musunuz çok kafaya takıyorum ağlıyorum 😓