Selam hanımlar… 🙋♀️
Kızım 14 aylık, bir yaşından itibaren dişlerini düzenli fırçalamaya çalışıyorum. 🧼
Çalışıyorum dedim çünkü diş fırçasını ağzına değdirdiğim an hoop macunu yutuyor 🤦🏻♀️ E haliyle bende boş boş fırçalıyorum. Çiçeğim fırçalamamdan çok hoşlanıyor bu arada. 🌸
Siz de durumlar nasıl? Sizin bebeler de yutuyor mu benim kızım gibi? (Rocs’un 0-3 yaş diş macununu kullanıyorum. Eczacımız bebekler için üretildiğinden yutmasında sorun olmaz dedi.)