Hanımlar bebeğime üreteral reflü teşhisi kondu. Az önce başka bi postta anlatmıştım antibiyotik vermek için şehir hastanesinde bizi 10 gün boyunca yatırmak istiyorlar. Ben imza verip çıkmayı düşünüyorum. Özelde veya devlette bildiğiniz alanında iyi bir çocuk doktoru üroloji ve nefroloji doktoru varsa lütfen söylermisiniz burdan çıkar çıkmaz götürmek göstermek istiyorum.