pogacayanakli_aylamm Bebegim 2 gün önce uyurken bingildagi sis gibi göründü bende elledigimde bombe hissettim. Kalktıktan sonra baktim öyle değildi zaten 1 haftadır çok fazla bıngıldagi atiyir. Otururken çukur oluyor neden olabilir.
defmommy pogacayanakli_aylamm doktora götürün en kısa zamanda görüncem hemşire şişmesi yada çökmesi bir probleme neden olabilir demisti tabi bişey olmayadabilir ama siz tedbirli olun ve hastaneye götürün 🌸 geçmiş olsun
pogacayanakli_aylamm defmommy sadece o gün uyurken şişmişti. Bir daha olmadı yine sorunsa yarın götürecem
ikiKudurukAnnesi Bıngıldak şişmesi beklenilen bir dırum degil diye biliyorum.. Doktora gitmekte fayda var..
pogacayanakli_aylamm Hbbsnnplt nefes alip verirken duygu degisimleri sırasında kokrma heyrcanlanma gibi durumlarda olabilirmiş. Devamli bombeli olmadiktan sonra bir sorun olmazmis. Birde kusma bayginlik gibi seyler olmayinca normal dedi doktor.
Hbbsnnplt pogacayanakli_aylamm yok masalalh iyi bir sıkıntısı yok keyfi yerinde nette menenjit faln yazıyor ama sadece vingidlak şişmesi ile olmaz heral daha pazartesi hasta beye gittiğimiz için devamli gitmek istemedim
pogacayanakli_aylamm Hbbsnnplt bende oyle düşünmüştüm ama cok sukur bisey cikmadi. Hal ve hareketleri normalse bir sorhn olmaz diye düşünüyorum. Birde benim.bebegimink nabiz gibi atardı