Merve Mom987 pilsan bondigo kullanıyoruz. Kızım 18 aylıkken aldık 2 yaşında şuan. Çok severek kullanıyoruz
Laden Mom987 bunlar 1 yaş için bile küçük bence. Çok kısa. Bizde vardı kaldırdım. Üstüne çıkıp zıplıyordu çok tehlikeli geliyor bana nedense. Aşırı dik bir de
-erCansu- Mom987 oğlum oturuyor buna 2 bck yaşında daha kayamadan ayağı yere değiyor 😂 hiç ilgisini cekmiyo bir bir bck yaş için ideal
Laden Mom987 kuzum inan ki çok tehlikeli bir de kuduruksa bebiş hiç alma. Zaten küçücükler. Pilsanın uzunları oluyor alırsan da ondan al en iyisi o hem uzun süre kullanır