Merhaba arkadaşlar, ek gıdaya geçeli yaklaşık 20 gün oldu. Daha hiç muhallebi vermedim. Muhallebi vermek istiyorum. Pirinç unu yerine irmik unu kullansam olur mu? Yoksa pirinç unuyla mı alıştırmak gerek? İrmik unu başlangıç için ağır mu gelir sizce?
( Elimde kayınvalidemin yaptığı doğal irmik unu var)