Annelerim bugün Antalya ya gastroentoroloji bölümüne götürdük kızımı 2 haftayı geçti hiç bir mamayı uyku haricinde almıyordu raporlu olarak 90 tane bu mamadan verdi doktor 5 aydada ek gıdaya başlamam gerektiğini söyledi ama bu mamayı ben normal mamalar gibi sanıyordum eşimde eczaneye sormamış biz şuan Fethiye ye döndük kullanan varmı yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏼