Canselbdz 2 saat bekleme kuzum. Ağladıkça emzir. Gak dese emzir guk dese emzir. Çenesi kuvvetli olmadığı için meme de kaldığı 10 dakikanın sadece 2-3 dakikasında süt alırlar. Geriye kalan duygudur. Güzel şeyler düşün, endişeli emzirme.. Güzel düşünürsen güzel duygular alır, endişe edersen endişe alır huzursuz ve tedirgin olur sen sakin ol severek bolca emzir ☺️ Sevgiler 🥰