Mrblar bayanlar..6.5 aylik oğlum var 3. yâda 4aylikken emziriyordum doymuyor doymuyor dediler sıkılmıştım artık mama vermeye başladım şuan 6.5aylik ve meme emmeyi reddetti emmiyor çok eksikmisim gibi hissediyorum baktıysam geri emmedi göğsümü almadı napmam lazım geri donermi sizce..Emzirmek için aldiğimda ağlıyor, feryat doğanlar koparıyor bende haliyle vermiyorum napcam şaşırdım kaldım 😞😞☹☹ bu saatten sonra donermi napiyim akıl verin