0znur 17 aylığız, 18:30 gibi rutine başlıyoruz. Alt değiştirme, karanlık oda loş ışık, odanın derecesini ayarlama klima vs nem oranını falan ayarlıyorum, mama, emzik, en son işte sırt sıvazlama ile 19:00 de uyuyor. Bugün daha erken oldu mesela şuan uykuya daldı. Sabah 7 de uyanıyor. Bütün gece uyuyor. Gece bez değiştirmiyoruz. Gece beslenmesi maalesef hala var, 23.00 gibi biberon, 03 gibi tekrar biberon veriyorum, hareketlerinden anlıyorum acıktığının. Diş dönemi olduğu için gündüz pek yemiyor, o yüzden gece istiyor. Gündüz yediği zaman gece beslenmesi yapmıyor. Kışın 20:00 de uyuyordu fakat kendi kendine çekti geri saati, 3-4 aydır böyle.