bitanem123 Kızlar similac mamalar toplatıldı mı ne oldu eşim bugun mama almaya gitti bulamıyor mağazalarda eczaneler de baya pahalı malum e bebek mağazalarında yok resmen evolvia almayı düşünüyorum nasıl kullanan varmı
bitanem123 Arimayaa Canım bitmişti eşim bugun almaya gitti e bebekteki çalışanda aynısını dedi evolvia almış daha güzel geldi bebişde sevdı bunla devam etcez gibi
bitanem123 Deletedmom0099 Onlinedan alsam mamasız kalcaktık 3 günde anca gelıyor evolvia aldırdım yerine daha iyi gibi similactan