Merhabalar. Bir süre once post acmistim. Bebegim kucukken sagdigim sutlerim vardi. İhtiyacı olan birine verecektim. Bu hafta memelekete gidiyoruz ve buzlugu kapatacagim.
Yani sutlerim cope gidecek yine ihtiyaci olan biri gormezse.
Ricam postu yukarda tutup ihtiyaci olan bi cocugun yada kanser hastasinin faydalanmasini saglamaniz.
Dengeli beslenen sigara kullanmayan biriyim. Bebegime cok guzel kilo aldirdi sutum. Ihtiyaci olanlar umarim gorur.
Yardimci olanlara smdiden cok tesekkur ederim. Anne sutunun bir damlasi bile altin degerinde atmak istemem.