Kızlar bebeğim 7,5 aylık çok su içmez ama karpuz suyu meyve çorba içer ama son dönem bezinde çok az idrar oluyor değiştirmesem 1 gün boyunca gider o derecede acaba normal mi gün de 2 kere kaka yapıyor hiç idrardan dolayı bezini değiştirmiyorum Sizinkiler nasıl acaba idrarı çok yapıyor mu sleppy kullanıyorum sadece ortasında ıslaklık oluyor o kadar idrardan bezi hiç şişmiyor bezini uyanınca değiştiriyorum 2 saat sonra kak yapar değiştiririm birde akşam kak yapar değiştiriyorum ve uyurken değiştiriyorum günde 4-5 kere